Dobry Start 300+ dla ucznia
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnym Dunajcu informuje, że od 1 lipca 2021 r. wnioski o świadczenie „Dobry start” będzie przyjmował i rozpatrywał Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Dlatego wszelkie pytania dotyczące zasad przyznawania świadczenia oraz składania wniosków należy kierować do ZUS.
Zmiana instytucji odpowiedzialnej za realizację zadania, to nie jedyna modyfikacja programu. Dodatkowo od lipca:
- wnioski będzie można składać wyłącznie w formie elektronicznej poprzez PUE ZUS, za pośrednictwem portalu Emp@tia lub przez bankowość elektroniczną banków, które udostępnią taką możliwość (forma papierowa zostanie zlikwidowana),
- wypłata świadczenia nastąpi wyłącznie w formie bezgotówkowej na wskazany przez wnioskodawcę numer rachunku bankowego. Nie będzie możliwości otrzymania świadczenia w formie gotówkowej i przekazem pocztowym.
Nowotarski Oddział ZUS przy ul. Królowej Jadwigi 10 czynny jest codziennie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, a w poniedziałki do 18.00.
W siedzibie placówki od 1 lipca wyznaczone zostanie stanowisko dla wnioskodawców z możliwością elektronicznego złożenia wniosku. Ponadto pracownicy ZUS będą pomagać wnioskodawcom przy składaniu wniosku, a także w zakładaniu konta w Platformie Usług Elektronicznych (PUE ZUS).
Gdzie szukać informacji na temat świadczenia „Dobry start”?
Aktualnych informacji na temat świadczenia „Dobry start” należy szukać na stronach: